Tuesday, August 18, 2015

1.Intersectia dintre minte si inima

Claudiu Lucian Ardelean



Intersectia dintre minte si inima

-introspectii interioare-



Cand cuvantul si sunetul se intalnesc se produce Creatia.
Cand incepi un drum nu stii incotro mergi.
Cand apare Lumina interioara atunci vezi.

Filosofia e o cana plina.Cand o golesti,cana,ramane esenta.

De ce se plang oamenii?Pentru ca nu inteleg...

Vara ninge.Iarna ploua.

Daca te misti mai repede ca viteza Luminii atunci devii Lumina.

Sacul e gol pana il umpli.

A fost o data ca niciodata un mos si o baba.Baba avea mere.Mosul avea pere...

Oare de ce scriu toate astea?Pentru ca merit.

Cand se termina totul?Cand incepe.

Doi pui de gaina nu au closca.Cine ii creste?Universul.

Cand dormi,mori.Cand esti treaz,traiesti.

Care e rostul vietii?Viata nu are un rost.Viata insasi e rostul.

Varza murata.

Ionii de argint stralucesc in intuneric.

Apa curge la vale.

Muntele e inalt.

Omul urca muntele ca de acolo sa curga la vale.

Pana unde?Pana in Oceanul nedefinit al Creatiei.

Zurgalaii suna.

Sania nu canta.

Caii nu alearga,plutesc.

Soarele rasare la apus.

Daca te indoiesti,pierzi.

Doi si cu doi fac cinci.

Eu mi-am luat opinci.Pentru ce?Sa urc pe munte.Pentru ce?Nu stiu.Sa fiu acolo.

Acolo e aici.

Distante nu exista.

Mintea e o distanta.

Pentru a crea o distanta ai nevoie de doua puncte.

Cate puncte sunt pe o dreapta?

Daca dreapta nu are puncte atunci de ce o masuram?

Ce e un kilomentru?

Varza murata.

Cartofi pai.

Gratar.

Mujdei de usturoi.

Foamea e o iluzie.

Stomacul nu exista.

Totul e o curgere de energie dinspre Infinit spre Infinit.

Pasta de dinti are fluor.

Fluorul e otrava.

Nu ma uit in jos.

Am coloana vertebrala dreapta.

Kundalini se urca pe spinarea mea.

Activez centrul de greutate din inima mea.

Ma uit pe fereastra.

Cerul e albastru curcubeu.

Soarele e verde.

Ma uit in inima mea.

Inima mea e verde.

Daca Soarele e verde si inima mea e verde inseamna ca...

Nu imi plac paiele.Totusi trebuie sa le scot.

Iisus Cristos e prietenul meu.El ma lumineaza in fiecare zi.

Nu ma duc azi la biserica.De ce?Am biserica in inima mea.

Oare ce se va intampla cu mine?Multe.Dar in final totul va fi bine.

Supa de galusti.

Ma ling pe bot.

Nu imi plac cartofii prajiti.

Azi imi place Soarele.

Am generator interior.

Nu mai trebuie sa cumpar Lumina.Si asa e scumpa.

De ce nu ma trezesc?Pentru ca nu stiu ca dorm...

Cand ma voi trezi?Cand voi sparge gheata.

Iarna copiii sunt veseli.Ei merg la sanius.

Eu sunt un copil.Cand voi merge la sanius?

Nu ma gandesc la nimic.Cu cat ma gandesc mai mult cu atat sunt mai nefericit.

Ce e viata?Viata este.

Ce e mintea?Mintea este.

Unde este?Pretutindeni si nicaieri.

Ce sunt cuvintele din capul meu?Porti spre o dimensiune.

Ce dimensiune?Dimensiunea mintii.

Mai exista si o alta dimensiune?Bineinteles.

Cum se numeste?Dimensiunea inimii.

Cum ajungi acolo?Cu iubire.

Ce e iubirea?Iubirea nu e un cuvant.

Si daca eu stiu numai cuvinte?Esti pierdut.

Cum ma regasesc?Renunti la cuvinte.

Cum sa renunt la cuvinte?Sunt pretioase.Atunci nu renunta.

Totusi nu sunt fericit.As vrea altceva.Atunci renunta la cuvinte.

Hmm.Ce sa ma fac?Nu stiu.Eu nu te pot ajuta.Ajuta-te singur...

Parasuta uda.

Ce faci cand cazi?Meditezi.

Nu imi plac ardeii umpluti.Totusi ii mananc pentru ca cineva imi spune ca sunt buni.

Cine sunt eu?Dumnezeu.

Cine sau ce e Dumnezeu?Intrebare fara raspuns.

Daca eu sunt Dumnezeu atunci sunt...

Cum imi aleg calea?Eu nu aleg nimic.Calea e deja aleasa...

Atunci ce e liberul arbitru.Eu ce putere am?Ce pot sau ce nu pot sa influentez sau sa modific?Cursul.Atat.Poti sa-ti alegi cursul.

De unde stiu ca il aleg pe cel bun?Nu exista bine si rau.Totul este.

De ce totul suna atat de complicat pentru mine?Pentru ca gandesti complicat.Aici e diferenta...

Cum am ajuns sa gandesc complicat?Te-ai supus altora.

Stai ca nu inteleg.Vrei sa spui ca sunt sclav?Raspunsul e da.

Si se facu tacere.Din adancuri izvora o Lumina.Si din acea Lumina se nascu un nou Om...

Omul iluminat canta.El canta si cand nu canta.El,Omul,e un cantec.
Omul isi alege cantecul.Cand e de jale...Cand e de dor...Cand e de veselie...
Asta pana cand?Pana cand se impaca cu Sine...

Eu m-am saturat de toata palavrageala asta fara sens.Vreau altceva.Intrebare:mai e altceva?

Sunt confuz.Nu mai inteleg nimic.Nici nu trebuie.Nici nu trebuie.

Dar noi oamenii trebuie sa gandim.Trebuie sa intelegem.Asta ne face superior altor fiinte...Cine a spus asta?Cine ti-a spus ca esti superior?O fi Biblia?Ea ti-a spus sa stapanesti peste celelalte fiinte de pe aceasta planeta?Dar cine a scris Biblia?Dumnezeu?...

Tacerea e ca mierea.Dulce...

Azi n-am chef de nimic.Stau in pat si lenevesc.Ma uit la televizor.Si totul e perfect.Asta pana se ia curentul.Si atunci se face iar Intuneric.Bezna.In beciul tau e bezna.Si tu,ca sa nu te simti pierdut,iti faci lumina.De ce?Cine te-a invatat sa orbecaiesti?Cine te-a invatat orbirea?Cand te-ai nascut ai vazut si te-ai bucurat de fiecare lucru in parte.Acum de ce nu mai e la fel?Ce s-a intamplat?Ce s-a intamplat?...

Azi nu am benzina.Trebuie sa-mi cumpar.

Omul are picioare.Daca nu si le foloseste oare ce se intampla?Mor...

Si tu mori.Incet.Zi de zi.Asta pentru ca nu te folosesti...

Margaritarele sunt scumpe.Ele stralucesc.Stralucesc in orice lumina.Tu,scumpul meu,dragul meu,sau draga mea,de ce nu stralucesti?Ce ti-am facut de m-ai parasit?

Dumnezeul meu,ce sa ma fac?Sunt pierdut.Cum ma intorc la Tine?Nu stiu.Acum esti destept.Dascurca-te.

Nu mai pot.M-am saturat.Sufar.Tu ai ales,dragul meu.Tu ai ales.

Cand?Cand am ales asta?

Cand ai cazut din Rai.Mai stii povestea cu Adam si Eva?Atunci.Atunci ai ales.Dar,intrebare,ai idee ce ai ales?Ai ales ca altcineva sa preia controlul.Ai ales pe cineva sa-ti spuna ce sa faci.Si de atunci iti tot spune.Si tu tot faci.Dar poate ca deja te-ai plictisit sa tot faci ce-ti spune altul.Poate acum vrei sa faci si tu ceva pe cont propriu,sa iei initiativa.Si de asta suferi.Pana acum a fost frumos ca ti-a placut sa faci ce-ti spune.Dar acum...Ai inteles?

Doi pui galbeni de gaina
Stau intr-o masina
Masina e alba
Si ea goneste
Goneste prin spatiu
Nimeni nu stie unde
Ce credeti?
Ce simt puii?

Mai vreau sa mananc.Mi-e pofta de o mamaliga cu branza.Si atunci am sa ma duc sa-mi fac.Ce ma opreste?

Vineri imi vine pensia.Cu ea imi cumpar medicamente.Mama lor de medicamente!De n-ar fi.Jumatate din pensie mi se duce acolo.Of!

Cand cocosul canta cucurigu,lumea se trezeste.La realitate...

Ce e realitatea?Ceva ce nu poate fi definit in cuvinte.Dar poate fi perceputa...

Stiati ca inima e al saselea simt?Il mai ai?

Cand mi s-a blocat inima?Cand n-am mai facut ce am vrut...

Traznetul e un fenomen natural.Sunt oameni care s-au iluminat.

Ce e iluminarea?Aprinde becul si vezi.

Lucrurile sunt simple atunci cand nu le complici cu cuvinte.

Doi si cu doi fac trei.

Matematica e mama tuturor invataturilor.

Eu va vand gogosi si voi le mancati.Sunt bune?Macar atat.

Tot nu v-ati trezit?Continuam atunci.

Bate clopotul la biserica.Eu dorm dus.In biserica.Popa predica si eu nu il aud.Pentru ca daca as auzi ce zice as pleca de acolo.Unde?In padure...

Basescu e un puturos.Ponta la fel.Totusi ei sunt fratii mei si ii iubesc.

Cianura de potasiu.

Azi am mancat o bomba atomica.Cum?Am baut Coca Cola.Ce tare sunt!Nu am murit...

Degetul mare de la mana dreapta il ridic in sus.Ce se intampla atunci?Fa-o si vezi...

Afara e vreme urata.Nu pot sa ma duc in parc.Mai bine ma uit la televizor.Stiu ca ma virusez dar nu am ce face.

Omul e un computer.Se viruseaza.De unde?De pe internet.Cum?Prin ochi lol.

M-am speriat.Oare de ce?Poate pentru ca am vazut Adevarul...

Ce e frica?Frica e iubire pura lol.Si noua ne e frica de ea...............

Sa mai spun?Hai sa mai spun.

Doi si cu doi nu exista.De ce?Pentru ca exista doar unu...

Unu e zero.

Si uite asa am ajuns la originea Creatiei...

Va place cartea?De ce?

Sunteti curiosi,am dreptate?Voi credeti ca eu detin Adevarul si acum voi vreti sa il aflati de la mine.Si asta pentru ca credeti in cuvinte.De ce credeti in cuvinte?Pentru ca asa ati fost invatati.Sa va inchinati la cuvinte.Dumnezeul vostru e Cuvantul.De ce?Pentru ca asta va spune Cartea Cartilor,Biblia,care voi credeti ca e Sfanta si ca vine de la Dumnezeu.Da.Si e perfect adevarat.Numai ca pe parcurs a venit un jmecher,stiti voi cine,si a facut unele mici modificari.Asa.Si cu aceste mici modificari,artificii,a ajuns sa va controleze,adica v-a facut sclavii lui.Cum si-a zis?A,la gagii astia le plac cuvintele.I-am prins la prune.

Sa mai zic?

Cuvintele nu inseamna nimic.Nimic.Totusi pentru voi sunt o valoare inestimabila,mai mare decat tot aurul din lumea asta.De ce?

Un cuvant e un cuvant.O insiruire de litere si atat.Cuvintele sunt bune sa iti aduci aminte unele lucruri,cum ar fi ce fel de gem ai intr-un borcan.Si atunci pui pe borcan o eticheta pe care scrii niste cuvinte cum are fi:”gem de prune”.Gresala majora pe care ai facut-o de-a lungul timpului e ca ai inceput sa lipesti etichete pe tot ce exista.Acum ai ajuns sa tot inventezi lucruri noi numai de dragul de a le eticheta,de a spune:”gem de prune.eu l-am facut.”De parca prunele nu sunt bune asa cum sunt.Si daca n-ai prune iarna ce-i?Mananci altceva.Nu stiu daca realizezi in ce incurcatura te-ai bagat.Si asta numai pentru ca vrei altceva.Vrei sa controlezi si tu ceva.Vrei sa te simti si tu important ca ai facut si tu ceva.Dar in procesul asta n-ai facut decat sa strici.Sa strici.Ma intelegi?Strici tot.Descompui tot.Defrisezi tot.Demolezi tot.Desconsideri tot.Si ti-am spus doar cuvintele cu “de” pe care le faci.Iti inteleg frustrarea.Dar te rog,opreste-te.Stai un pic si reculege-te.Opreste pentru un pic de timp programul din capul tau.Chiar,stiai ca ai un program care iti ruleaza in cap,exact la fel ca si cel de pe computerul sau telefonul tau,poate un pic mai complex,dar tot program e,soft lol?

Sa-ti mai spun?Sau nu mai esti curios acum ca ai aflat ca esti robot lol.
Ma duc sa fumez o tigara si pe urma continui.Apropo,tigarile nu dauneaza grav sanatatii tale si nici celor din jur.Sunt cat se poate de sanatoase.Stii ca Dumnezeu le-a creat?Plantele.De tutun.Pe urma omul a facut tigari din ele.Si chiar daca le trateaza in fel si chip,sa le controleze lol,ele tot bune raman.Asta pentru ca sunt de la Dumnezeu.Voi chiar sunteti atat de naivi incat credeti ca omul poate sa-l schimbe pe Dumnezeu?Hmm?

No comments:

Post a Comment