Tuesday, August 18, 2015

3.Sincronicitatea timpului

3.Sincronicitatea timpului


Cand te uiti imprejur,ce vezi?Te vezi pe tine?
Cand nu e lumina in jur,vezi intuneric,sau iti vezi propria lumina?
Cand ceasul a sosit pentru schimbare,ce faci?Stai?


In adancuri zace Necunoscutul.El,Necunoscutul,asteapta sa fie descoperit.
De cine,va suna o intrebare.Mai e cineva aici?Sau esti doar tu...
Constiinta e o chestie.Ea se extinde,se expandeaza...Dar fara Lumina...Oare mai e Constiinta.O fi Lumina,Constiinta?

Mai am de parcurs 3 km pana la destinatie.Ma dor picioarele.Ce sa fac?Odihneste-te.Nu inseamna ca trebuie sa ajungi azi.Relaxeaza-te,si va fi mai bine.Si pentru tine,si pentru picioarele tale...

Daca ma urc intr-un pom,cum ma mai dau jos?Cu rabdare.Cum ai urcat,asa si cobori.

Duminica imi place.Ma pot odihni.Sunt obosit dupa atata munca.As vrea o vacanta.La mare daca se poate,sa-mi incarc bateriile.Pentru ce?Sa poti lucra din nou?Cine spune ca trebuie sa lucrezi,sa muncesti?Daca obosesti,de ce sa muncesti?E logic sau nu?

Si sa mor de foame?Da.Vezi ce se intampla intai.Poate nu mori.Poate vin ingerii si iti aduc ce ai nevoie ca sa nu mori.

Dar eu n-am incredere in ingeri.Pai de ce?

Nu.Sigur nu pot sa fac asta.E prea riscant.Imi trebuie o certitudine.Imi trebuie siguranta.Si cine ti-o ofera?Cand te simti sigur?Sau...te-ai simtit vreodata sigur?

Unde esti sigur?Sau,ai nevoie de anumite conditii ca sa te simti in siguranta?Oare nu e o iluzie?Oare nu te amagesti?

Si atunci mai merita?Sa faci toate cate le faci pentru o iluzie.

Nu poti fi in siguranta.Nu ai cum.

Si atunci ce fac?Te obisnuiesti.Cu frica.Te obisnuiesti cu frica de incertitudine.Si cand reusesti sa faci asta...esti liber.Si nu e oare ceea ce-ti doresti?Sau vrei altceva.Altceva ce?Alta iluzie?

Ce e o iluzie?E o minciuna mentala care iti spune ca acum totul e ok.Dar nu e.E de fapt mai rau ca inainte...

Ce e credinta?Credinta e tot o iluzie.Cineva iti spune ca lucrul asta e bun.Si il crezi,si il faci si iti dau seama ca lucrul nu e bun,dar tot il faci,pentru ca nu stii ce sa faci altceva,doar ce ti se spune.

Nu inteleg.Fii mai explicit.Pai e simplu.Tu fiind o masina,un robot,astepti comenzi.Cand nu primesti comenzi,te panichezi,nu stii ce sa faci.Si atunci cauti comenzi...

Tot nu inteleg.Normal ca nu intelegi,pentru ca nu gandesti.Asa ai fost programat.Sa nu gandesti.Dar in timp iti vei da seama ca abilitatea asta o ai.

E complicat.Suna.Doar suna complicat.O sa vezi.Te vei descurca.Acum ca stii...cine esti...Elibereaza-te!Acesta e indemnul meu.Fa ce n-ai mai facut.Si ai incredere in tine.Ca poti.Numai ca nu vrei.Asta pentru ca ti-e frica.Ti-e frica de ce se va intampla.Ce se va intampla,vei vedea.Totusi nu uita:

ESTI CU MINE

Cine sunt eu?Nu iti spun.Descopera.In timp vei vedea ca eu sunt tu.De fapt ti-am mai spus asta.Si nu iti cer sa ma crezi.Iti cer sa descoperi.Sa te descoperi.Sa afli cine esti...

Si intrebarile sau oprit.Incertitudinea a disparut.Valul de pe ochi s-a ridicat.Si in Lumina zorilor a aparut o fiinta numita Om...

Cand te uiti in jos,ce vezi?Te vezi pe tine?

Trecutul e o poarta.Ea se deschide prin intermediul amintirilor.Amintirile sunt fisiere stocate pe un hard disk...

Sterge-le!Toate.Si vei fi liber.

Nu mai compara.Nu mai compara ce e cu ce a fost.Elibereaza-te de trecut!

Elibereaza-te de trecut.

Asta daca vrei sa fii nou.Daca vrei sa putrezesti,atunci mai uita-te in jos,in tarana,ca acolo iti este locul.Ai uitat?Unde iti sta capul?Acum.

Te joci de-a v-ati ascunselea cu tine insuti.Te ascunzi in amintiri si pe urma incerci sa te gasesti.De ce?Spune-mi!De ce?E mai comfortabil acolo?Nu e cumva rece?E doar o sticla,un ecran,un ecran cu pixeli,pixeli colorati.Nu e realitatea.E o copie.Doar o copie.Nu e nici macar una reusita.E ca un tablou prost care nu iti transmite nimic,doar tristete.Asta vrei sa traiesti?Nostalgie?Nostalgicule,lol!Trezeste-te!Trezeste-te la realitate.E mult mai colorata.E plina de viata.Pulseaza.Vibreaza.Vibreaza...

Si tu vibrezi.Vibrezi tot timpul.Ca un bondar.Numai ca nu te auzi.Ti-ai pierdut finetea urechilor.De ce?Ce nu ti-a placut?Ce nu ti-a placut la bazaitul tau?Nu era divin?Aminteste-ti.Aminteste-ti...

Pe un picior de plai
Pe o gura de rai
Iata vin la vale
Oameni
Puhoi de oameni
Toti cu dorinte
Egoiste
Toti distructivi
Toti agresivi
De ce?
Ce ti-am facut eu tie?

No comments:

Post a Comment