Wednesday, August 19, 2015

5.Cocostarcul zorilor apuse

5.Cocostarcul zorilor apuse


Cand ma scol dimineata cant cucurigu.
Nu ma las pana nu trezesc pe toata lumea.
Bat in gong pana cand nu mai ai timpane.

Si atunci ce faci?Te pierzi,in tine,in tine cel adevarat.
Nu mai e timp.Nu mai e timp de pierdut.
Ce ai mai vrea?Crezi ca mai exista ceva de vrut,ceva de infaptuit?
Nu te-ai plictisit?Eu da.Pana si eu ma plictisesc.Sa tot strig la urechi surde.
Si atunci?Si atunci te las.Te las balta in disperarea ta,pentru ca asa,pana la urma,te trezesti.
Cand n-o sa mai poti de atata disperare si tristete,o sa te trezesti.O sa te trezesti pentru ca nu mai ai incotro.Intelegi?
Dar se poate mai simplu.Insa asta ar necesita ascultare din partea ta.Si asta nu esti dispus sa faci.De ce?Pentru ca nu am autoritate.Nu sunt popa,nici medic,nici parlamentar.Daca as fi,m-ai asculta si ai face ce iti spun.
Dar eu nu sunt ca ei.Eu nu iti spun ce sa faci.Nu te conving.Eu te las sa alegi.Eventual te sfatuiesc si atat.Vezi diferenta?

Eu sunt bland si bun.Si tu preferi biciul lol.
Of!
De ce?De ce te chinui?De ce te torturezi?De ce?Spune-mi de ce?
Pentru ca eu nu inteleg.
Sunt trist pentru tine.Chiar imi pasa.
Tu in schimb ma ignori.Ma ignori total.
Te uiti urat la mine cand iti vorbesc frumos,de parca te-as jigni.
Ai ochii mei.Si totusi nu vezi prin ei.
Vezi printr-o lentila cenusie.
E trist.Foarte trist.
Si totusi continui.
Iti pictezi Raiul in negru in fiecare zi.
Fiecare zi e doliu pentru tine.
Iti celebrezi moartea in fiece clipa.
Si te resemnezi.
Spui:"Mor oricum,ce mai conteaza.”
Lol.Pai cine te-a invatat sa mori?
Cine ti-a spus ca trebuie sa mori?
Nu ai vrea sa traiesti vesnic?Pe bune vorbesc.Vrei?
Te invat daca vrei.Vrei?Sau preferi sa mori.
Ce sa fie,ce sa fie?
Viata moarte,moarte viata.
Daca ti-as spune ca moartea si viata sunt unul si acelasi lucru.
Ca viata fara moarte si invers,moarte fara viata nu se poate.
Numai ca tu nu stii nici ce e viata,nici ce e moartea.
Pentru ca daca ai sti,ai fi vesnic,ca mine lol.
Vrei sa-ti explic?Oare vei intelege?
Hai sa incercam.
Corpul tau e o holograma.Holograma e generata de ADN.ADN-ul e diapozitivul care il pui in aparat ca sa generezi imaginea,doar ca e 3D.
Bun.Ce faci tu?Unde greseti tu.Peste diapozitiv,mai pui un sablon.E un sablon batut in cuie.Si nu vine de la tine.Vine din minte.Care nu e a ta.
Sablonul asta te tine pe loc.Nu lasa corpul tau sa evolueze.Din contra,il strica.Da-l jos!Da-l jos daca poti.Si vei reveni la conditia ta normala,de nemuritor lol.
Am vorbit de Lumina.Ca daca ai Lumina,vezi.Cladeste-ti Lumina interiora,putin cate putin,zi de zi,si vei vedea.

No comments:

Post a Comment